10 dorinţe nebune ce merită experimentate(leapşă)

Astăzi am primit această leapşă de la Mili,Literatura pe tocuri (puteţi vedea răspunsurile sale aici),iar din aceasta cauză am zâmbit toată ziua gândindu-mă ce dorinţe nebune am. So…let’s see!

  1. Cea mai mare dorinţă a mea din toate timpurile e să călătoresc prin toată lumea,să fac ocolul pământului,cum spune Jules Verne. Mi-ar plăcea să merg prin toată lumea şi să cunosc civilizaţii şi culturi noi,să mă bucur de tot ceea ce există pentru a-mi rămâne în memorie pentru totdeauna.652x450_135607-in-jurul-lumii
  2. Să am o casă de vacanţă pe malul mării. Nu ştiu dacă mi-aş dori-o în România…visurile mele nu prea se potrivesc aici.M-as vedea printr-o locaţie exotică cu casa pe care o vreau.1451525304707
  3. Să-mi fac o casă în copac. Acesta e un vis palpabil. Mi-aş face o casă în copac doar pentru a sta acolo să citesc şi departe de internet şi orice mi-ar putea atrage atenţia. Oricum,mi se pare o idee extraordinară pentru momentele când vrei să fii singur ca să-ţi pui oridine în ganduri sau pur şi simplu să evadezi din viaţa de zi cu zi.652x450_079296-case-inspirate-din-epoca-medievala
  4. Tot la capitolul „Construcţii” vreau să am o cameră uriaşă pe care să o împodobesc cu rafturi pline de cărţi. Cred că la o biblioteca din asta visează toţi cititorii.library
  5. Tot o dorinţă nebună de a mea ar fi să mă mut cu totul în America. Îmi doresc foarte mult să stau acolo şi poate nu m-aş mai întoarce în România.
  6. Altă dorinţă pe care aş avea-o este să fiu agent FBI pentru o zi,cum sunt cei din filme. Mi se par uimitori şi aş vrea să fiu şi eu printre ei,să simt mândria pe care o poartă cu ei când arată legitimaţia oamenilor.fbi_agent_0
  7. Ceea ce vreau să fac şi mai mult este să particip la toate evenimentele la care sunt invitaţi autorii mei preferaţi şi să vin cu cărţi pe care să-şi lase amprenta la propriu,pentru că eu nu am niciuna până acum,dar sper că în viitor să am zeci de cărţi cu autograf.
  8. O altă idee de călătorie pe care o am e să urmez drumul Sfântului Iacob. Să merg 1000 de km pe jos…sună bine,negândindu-mă la durerile fizice,dar sigur merită pentru experienţa pe care aş căpăta-o. 646x404
  9. Şi acum ceva adrenalină…curse de maşini! streetracing_2Dorinţa asta arde în mine din cauza filmelor de acţiune pe care le-am văzut,care implicau curse de maşini,dar şi din cauza romanului „Intimidare”,în care se descrie o cursă de maşini. Puteţi vedea recenzia romanului aici ,care mie mi-a plăcut enorm .
  10. Nu în ultimul rând,aş vrea să scriu o carte… Păi toată lumea poate,eu de ce n-aş putea?Write-Your-Book-Today

Sunt foarte entuziasmată că am făcut leapşa aceasta şi sunt farte recunoscătoare că am primit-o,iar dacă şi voi vreţi să ne împărtăşiţi cele 10 dorinţe nebune care se ascund în adâncul sufletului,vă invit cu mult drag.Daaar ,nu uitaţi să-mi lăsaţi un link către postarea voastră în comentarii sau pe pagina de facebook. Hugs and kisses.

4 gânduri despre „10 dorinţe nebune ce merită experimentate(leapşă)

Lasă un răspuns

