Liebster Award Nomination

Heeeei! Am fost nominalizată de Adolescenţă cu nasu-n cărţi  la premiile Liebster,căreia îi mulţumesc foarte mult şi sunt megaîncântată. Finally-When-He-Thanks-You-Lovely-Evening.gif

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

  1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.
  2. Listează regulile în postarea ta.
  3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
  4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
  5. Scrie zece lucruri random despre tine.
  6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.
  7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

 

10 lucruri random despre mine

  1. Îmi place să stau toată ziua fără să fac nimic,doar să citesc şi să stau cu ochii pe pereţi.
  2. Mai mereu stau şi visez la cărţi,le mai caut pe internet,mai citesc nişte recenzii,mai îmi fac nişte listuţe(infinite)cu ce să citesc.
  3. Mă enervez extrem,extrem de repede. Orice stupizenie mă enervează.
  4. Aş vrea să existe o lume doar a mea,cu oamenii pe care ii vreau eu,să facă ce vreau eu,să nu existe clase sociale,să nu existe bani,iar mâncarea să pice din cer.
  5. Urăsc Romania,pentru oamenii care o conduc şi care o fac de râs.Dacă mi s-ar oferi ocazia să plec din ţară,aş accepta fără discuţii.
  6. Aş vrea să fiu superdeşteaptă,fără să stau toată ziua cu nasul în cărţi. Să am o memorie extraterestră.
  7. Cand eram mică şi în capul meu se amestecau gândurile şi ideile şi îmi puneam tot felul de întrebări,m-am intrebat o dată: “Oare aşa se întâmplă în capul tuturor? Sau e ceva în neregulă cu mine?”
  8. Urăsc sa fiu contrazisă sau să nu mi se dea dreptate când ştiu că am dreptate.
  9. Aş vrea să fiu o vrăjitoare,cum sunt cele din cărţi. Să fac vrăji inventate de mine,să mă fac invizibilă,să mă transform în ce vreau.
  10. Sunt Vărsător,visez mereu,chiar şi cu ochii deschişi,îmi fac planuri,mă gândesc la tot felul de lucruri şi îmi pun o grămadă de probleme,câteodată aş vrea să mă pot opri din gândit,vreau să fie totul perfect,să conduc eu lumea,chiar dacă asta nu se va întâmpla niciodată… dar continui să visez.

Întrebările la care am răspuns:

  1. Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru literatură?

Cred că eram prin clasa a şaptea,după ce l-am citit pe Jules Verne. Mi-a plăcut atât de mult cartea şi cred că de aici a plecat totul,chiar dacă nu am continuat să citesc constant. Când descoperi literatura,nu ai cum să n-o iubeşti.

  1. Există un scriitor pe care îl consideri unul dintre cei mai buni prieteni sau îl vezi ca pe un fel de maestru, bineînțeles, pe baza modului în care ai interacționat cu opera sa?

Nu cred că există un astfel de scriitor pentru mine… Îmi plac toţi scriitorii pe care îi citesc,atât filozofici,cât şi cei care scriu fantasy,cărţi romantice etc. Pentru mine toţi sunt modele de urmat.

  1. Câte cărți ai citit?

Nu am făcut vreo socoteală,dar cred că în jur de 30-35.

  1. Dacă ai putea schimba sfârșitul unei cărți, care ar fi aceea și cum l-ai schimba?tumblr_mjpqeorg3p1qfv89lo3_250

Dacă aş putea schimba sfârşitul unei cărţi ar fi cu siguranţă Divergent,vol. 3. Chiar nu-mi doream să moară Tris,pentru că îl iubeam prea mult pe Four,nu pe ea.. Şi dacă l-aş putea schimba, Four şi Tris ar reuşi să-şi ducă planurile la bun sfârşit şi ar pleca singuri în lume,să descopere ceea ce ei nici măcar nu ştiau că există.

 

  1. Când  personajul tău preferat dintr-o carte moare, cum reacționezi?

Când personajul meu preferat moare,plâng. Plâng instant! Nu-mi place să-mi moară personajele preferate sau să sufere că a murit cineva pe care-l iubeau.

  1. Dacă te-ai putea transpune într-o carte și ai înlocui personajul principal, ce carte ar fi, ce personaj ai alege să devii și de ce?fc750c530426fbf316e6cf68cfabdf29

M-aş transpune în multe cărţi. Spre exemplu,mi-ar plăcea să fiu în locul lui Katy din seria Lux. Viaţa ei se schimbă radical,aş putea spune, devine dintr-o fată liniştită una care ar lupta cu orice preţ pentru viaţa celor din jur şi pentru binele lor,trăieşte o iubire nemărginită şi este iubită maxim,trăieşte periculos şi nu se plictiseşte niciodată. Chiar dacă pare periculoasă viaţa ei,mi-ar plăcea să fiu în locul ei. Totuşi,aş vrea să fiu şi în locul lui Rosie,din Suflete pereche. E minunată fata,are un umor fantastic şi are parte de o iubire infinită din partea lui Alex, cei mai buni prieteni şi suflete pereche în acelaşi timp.

  1. Ai obiceiul să îți bați prietenii la cap cu ce ai mai citit?

Daaa,mereu îi ţin la curent pe prietenii mei cu ce citesc şi îmi place să împărtăşesc păreri cu ei. Bineînţeles…cu cei cărora le plac cărţile.

  1. Numește o temă  sau un subiect literar despre care nu ai citit niciodată, dar ai vrea. De ce?

N-am citit până acum SF,dar aş vrea să citesc…chiar dacă nu –mi plac chestiile cu sfârşitul lumii şi ştiinţele exacte,ce presupun oamenii,ce se întâmpla când soarele ne va topi,dacă pică stelele pe noi…şi tot aşa. Mai frumos mi se pare sfârşitul lumii în modul fantasy…cu demoni şi altele. Totuşi,voi încerca şi SF-ul…poate o să-mi placă. J

  1. Îți place când oamenii îți fac cărți cadou?

Daaa. Cel mai multi îmi place asta. Dar nu prea primesc cărţi cadou…dar cei care mi-ar da o carte cadou ar merita un million de îmbrăţişări.

  1. Cu ce scriitor, viu sau nu, ți-ar plăcea să poți vorbi și ce i-ai spune?

Cred că aş vrea să vorbesc cu Octavian Paler. Am citit “Viaţa pe un peron” şi mi-a placut extrem de mult. Gândurile lui şi ceea ce crede despe un anumit subiect sunt minunat puse în cărţile sale dându-ţi şansa să reflectezi.

Întrebările mele pentru nominalizaţi:

  1. Îţi plac cărţile clasice sau cele moderne/contemporane? De ce?
  2. Dacă ai scrie o carte,despre ce ai scrie?
  3. Ce supererou ai vrea să fii? De ce?
  4. Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o ever?
  5. Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o anul acesta?
  6. Cât de mult timp acorzi cititului?
  7. Participi la vreun club de carte? Dacă nu,ai vrea?
  8. Dacă ai putea schimba ceva la lumea în care trăim,ce ai schimba?
  9. Cărţile te fac mai deştept?
  10. De ce crezi că nu citesc oamenii din zilele noastre?

Sunt foarte încântată de această nominalizare şi aş vrea să nominalizez câteva bloguri pe care le urmăresc cu drag şi nu au participat până acum: Three Raven Feathers , Three Words , Thoughts about books , Literatura pe tocuri , Blogul cărţilor . Aş vrea să vă văd răspunsurile,dar dacă nu vreţi,îmi pare rău dacă v-am deranjat.

2 gânduri despre „Liebster Award Nomination

Lasă un răspuns

