Recenzie „Jurnalul unei iubiri” – Nicholas Sparks

„Acest roman încearcă să ne demonstreze că miracolele încă mai sunt posibile, că viaţa încă mai poate fi trăită sub semnul iubirii.  El este un maestru al cuvintelor şi un mare iubitor al naturii, iar ea, o pictoriţă celebră în stare să vadă frumuseţea acolo unde alţii nu o vad. Povestea lor tulburătoare îi va fermeca pe cei care s-au îndrăgostit de stilul lui Nicholas Sparks.”

Cartea prezintă povestea de dragoste dintre Noah şi Allie arătând cât de puternică este dragostea în cele mai grele momente. În prezent, Allie suferă de Alzheimer şi trăieşte într-un azil de bătrâni împreună cu soţul său, Noah, pe care nu-l mai recunoaşte. Noah îi citeşte în fiecare zi din povestea vieţii lor în speranţa ca îi va reveni memoria, măcar pentru o clipă.love-notebook-quotes

Noah şi Allie se îndrăgostesc unul de altul în timpul vacanţei de vară pe care Allie şi-o petrece la ţară, înainte de a pleca la colegiu. Cei doi devin din ce în ce mai apropiaţi şi îşi construiesc imaginea viitoarei vieţi împreună prin visuri.  Totul este frumos până când vine momentul ca Allie să plece la colegiu, obligată de părinţii săi, iar Noah rămâne în micul oraş.  Odată plecată, Allie nu se mai întoarce  înapoi la Noah din cauza părinţilor. Devine asistentă medicală şi îşi întâlneşte viitorul logodnic.
Peste ani şi ani, după ce îi vede poza în ziar, Allie se duce să-l viziteze pe Noah care îşi construise casa visurilor lor. Amintirile îi frământă pe amândoi şi flacăra iubirii se reaprinde. Ce va alege Allie între iubirea pentru Noah şi sentimentele pentru logodnicul său? Cred că v-aţi dat seama deja. Dar întrebarea cea mare e: cum va reacţiona Allie, cea din prezent, la auzirea poveştii ei de viaţă? Ce se va întampla cu viaţa celor doi îndrăgostiţi?329e25ba7c713bf3b28723f7405da778

Eu sunt o romantică incurabilă şi mi-a plăcut enorm cartea! Nicholas Sparks este recunoscut pentru romanele sale de dragoste, de la cele mai triste până la cele mai fericite. Cartea îţi dă emoţii la fiecare pagină şi îţi tresaltă inima din când în când. Iar sfârşitul este excepţional! Mi-a plăcut până la ultima pagină.
Este făcut şi un film după această carte (The Notebook), ca după toate cărţile lui Nicholas Sparks, iar filmul este la fel de frumos ca şi cartea. Merită văzut, iar cartea e un must-read pentru cine iubeşte romanismul şi îi place să sufere.The-Notebook-3-the-notebook-21405355-500-192

6 gânduri despre „Recenzie „Jurnalul unei iubiri” – Nicholas Sparks

1. Sinceră să fiu, mie nu mi-a plăcut așa mult cartea. A fost drăguță, a avut câteva fragmente super simpatice pe care mi le-am notat, dar mi s-a părut extrem de scurtă și fără substanță. N-am găsit detalii, a fost pur și simplu o poveste de dragoste frumos spusă, dar în care autorul pot să zic că nu ne-a lăsat să intrăm cu totul. De data aceasta, mi-a plăcut mai mult filmul și mi-a transmis mai multe.
    De la Nicholas Sparks am mai citit „Talismanul norocos” și mi-a plăcut foarte mult. 😀
    Lecturi frumoase în continuare!

2. Si eu am vazut filmul si mi-a placut mult mai mult decat cartea. Am avut cateva momente la inceputul cartii cand imi venea s-o abandonez,dar totusi am dus-o pana la capat ca nu imi mai aduceam aminte finalul :)) . Si eu vreau sa citesc Talismanul norocos,dar am vazut si filmul. Nu cred ca o sa ma impresioneze foarte mult cartile lui Nicholas Sparks pentru ca dragostea e previzibila,dar imi plac. Cat de cat. Lecturi frumoase si tie! :*