Recenzie „Captiva” – L. J. Smith

„Captiva” este al doilea volum din seria „Cercul Secret”.

Lupta dintre bine şi rău continuă!

Ademenită în cel mai popular grup cu putinţă, Cassie e fascinată de puterea – pe cât de atrăgătoare, pe atât de periculoasă – pe care tocmai şi-a descoperit-o.

Când este pusă în situaţia de a alege să folosească forţa misterioasă a sabatului fie în slujba binelui, fie a răului, Cassie îi cere ajutorul unuia dintre prietenii lor, Adam, şi devine captiva unei iubiri pline de primejdii.

Vrăjită de promisiunea de a obţine dragostea cu ajutorul magiei, Cassie îi fură inima lui Adam şi strică fragilul echilibru al puterii, provocând un uragan de furie pe care nimeni nu-l prevăzuse.

Va supravieţui Cercul secret?

Sau lupta crâncenă în care sunt implicate forţele binelui, răului şi iubirii îi va mistui pe toţi?8c7633e1cf7dda024be678be63fe6dee

După primirea lui Cassie în interiorul Cercului Secret, lucrurile se înrăutăţesc: mai mulţi morţi, mai multe secrete, mai multe pericole. Craniul adus de Adam în New Salem şi legendele lui John cel Negru îi înspăimântă, dar îi şi încită pe membrii Cercului. Faye este acum şefa lui Cassie, ameninţând-o cu dezvăluirea secretelor cele mai ascunse ale lui Cassie. Adam şi Cassie au făcut în “Ritualul” un jurământ pentru a se ţine departe unul de celălalt, dar sentimentele dintre cei doi iau foc şi se pare că nimic nu-i poate ţine la distanţă. Dar ceea ce e mai rău se ascunde înăuntrul lui Faye care vrea să fie conducătoarea Cercului şi să lase răul liber. Cum se va sfârşi lupta între bine şi rău? De partea cui va fi Cassie: a Dianei sau a lui Faye?Diana_book_4.jpg

Ceea ce îmi place la carte este pericolul şi evoluţia acţiunii. Autoarea are un stil clasic, fiecare mişcare a personajelor este înconjurată de descrieri şi să nu mai zic de obietivitatea naratorului. Sentimentele nu sunt puse în evidenţă, doar consecinţele acţiunilor sunt accentuate. Cassie este un personaj care oscileză  între bine şi rău, nu ştie dacă răutatea domină bunătatea din sufletul său ori nu vrea să afle, mai ales când gândurile îi sunt întunecate de ameninţările lui Faye. Îi este şi teamă să nu fie dată la o parte când secretele sale se vor afla. Mi-aş fi dorit ca ea să ia iniţiativă de la începutul celui de-al doilea volum şi să îşi facă un bine, atât ei, cât şi celor din jurul său. Daaar, mai bine mai taârziu decât niciodată.  Sper ca în volumul  3 să fie mai multă adrenalină, mai mult pericol şi Cassie să îşi dea glas sentimentelor.

Puteţi citi începutul aici.