Rapid Fire Book Tag

Mi-a plăcut tagul acest de când l-am văzut, aşa că l-am furat de la Gânduri despe cărţi(răspunsurile aici). Let’s start!

E-book or Physical Book?

Cărţile în format fizic, cu siguranţă! E mult mai utilă o carte pe care să o ţii în mâini, să îi răsfoieşti paginile, să marchezi citate, decât un ebook. Dar dacă n-ai de unde o carte fizică, merge şi un e-book.ebook-vs-physical-book-300x296

Paperback or Hardback?

Nu am înţeles niciodată dorinţa unora de a avea hardcovers. Mi-e indiferent.IMG_201607189_052134

Online or In-Store Book Shopping?

Online!!! Online sunt sute, mii de reduceri din care ai ce alege! Nu vă cumpăraţi o carte dintr-o librărie când vă puteţi cumpăra două online, la acelaşi pret.

Trilogies or Series?

Trilogii, dar dacă e o poveste interesantă, cu multă acţiune şi autorul are multe idei, poate să facă şi o serie, nu să înghesuie toate eventimentele.IMG_201607192_021242

Heroes or Villains?

Orice răufăcător devine un erou… aşa că… Oricum, singurul “răufăcător” pe care-l iubesc e Klaus din The Originals.tumblr_nnva9nPNCo1tdgixyo2_500.gif

A book you want everyone to read?

Oh, nu ştiu ce carte aş vrea să citeasca oricine… nu toate gusturile se potrivesc, dar cred că le-am spus tuturor prietenilor mei să citească “Îngerul nopţii”. Deci… “Îngerul nopţii” să fie! E superbă cartea! Adică… întreaga serie.IMG_201607189_052245

Recommend an underrated book?

Hmm… Pe mine nu mă pasionează câtă lume a citit o carte… dacă îmi place mie, o iau. Dacă nu, nu. Să zic: “Ghici cine moare primul”/”Ghici ce-i în cutie”? E un bestseller la noi? Nu cred…Yeah+we+know+it+s+bait+but+it+s+good+bait+_51977f311e6db7e6ff1bdcc193ad8d0b

The last book you finished?

“Şoareci şi oameni” de John Steinbeck. Mi-a luat toată energia şi m-a lăsat cu o durere de cap… oribilă!Screenshot_2016-07-07-14-40-30.png

The Last Book You Bought?

Ultima dată mi-am cumpărat “Origin”, al patrulea volum din seria Lux şi  sper să se traducă şi al cincilea volum cât mai repede. Dacă ştiţi că se va traduce sau nu, spuneţi-mi şi mie!06964361412302ec66c0e3614ed09bd2.jpg

Weirdest Thing You’ve Used as a Bookmark?

Dacă nu am un semn de carte la îndemână sau l-am pierdut(mi se întâmplă), folosesc orice din jurul meu. Şi telefonul, şi creioane, pixuri, foi, orice poate fi folosit ca semn de carte.tumblr_static_tumblr_static_2lxeo879fp6oww0o4g0g0ck48_640

Used Books: Yes or No?

Daa. Dacă sunt într-o stare bună şi nu se dezmembrează în mâinile mele, le primesc cu braţele deschise.IMG_201608226_105645

Top Three Favourite Genres?

Dragoste, pentru că nu ai cum să nu iubeşti cărţile de dragoste, crimă/acţiune, psihologice/thrillere gen “Înainte să adorm”/”Fata din tren”.

Borrow or Buy?

Îmi place să am cărţile mele, fără să le iau de la alticneva. Dar o carte pe care trebuie să o citesc pentru şcoală(şi probabil nu mi-ar plăcea), o împrumut de la bibliotecă, sau văd eu ce fac. Biblioteca e acolo oricând şi mă aşteaptă să îi împrumut cărţile.belle27.gif

Characters or Plot?

Off… Amândouă sunt foarte importante… Fără personaje nu ar exista o acţiune,dar dacă acţiunea este mult prea bună, trec cu vedere personajele.

Long or Short Books?

Acum depinde… Dacă e o carte care mă prinde şi îmi place mult, nu aş vrea să se termine. Să fie cât mai lungă!!! Dar dacă e o carte care nu-mi place… cât mai scurtă! Pentru că mă uit în fiecare secundă la ce pagina am ajuns şi fac socoteala să văd câte mi-au mai rămas.IMG_201607189_052124

Long or Short Chapters?

Şi aici e ca în cazul precedent. Să fie la mijloc, nici prea scurt, nici prea lung.

Name The First Three Books You Think Of…IMG_201608226_105634

“Ugly love” – Colleen Hoover

“Ghici ce-i în cutie” – M. J. Arlidge

“Fata dispărută” – Gillian Flynn

Books That Make You Laugh or Cry?

Îmi plac mult cărţile care mă fac să plâng. Îmi rămân în memorie şi înseamnă că îmi plac. Totusi…nu am râs la nicio carte de la început până la final… dar fiecare carte poate conţine scene amuzante, şi o replică te poate face să zâmbeşti. La unele am râs cu lacrimi.tumblr_nbcjq1BQMm1s2xw7yo1_500

Our World or Fictional Worlds?

Ambele. Mie îmi plac amândouă: îmi place să evadez şi să îmi imaginez lumi diferite,tărâmuri magice, dar în acelaşi timp îmi place şi realitatea din jurul nostru.HSMTmeMy36pz

Audiobooks: Yes or No?

Nu ştiu… nu am încercat. Dar cred că aş adormi ascultând.tumblr_n5g76cXrDn1sa2xlto1_500

Do You Ever Judge a Book by its Cover?

Daaa. De multe ori. Dacă e o carte de care nu am mai auzit şi nu sună bine titlul, îi analizez coperta. Coperta ar trebui să fie în concordanţă cu conţinutul cărţii,cum trebuie să fie şi titlul.IMG_201608226_105726

Book to Movie or Book to TV Adaptations?

Hmm… Depinde acum… După o carte scurtă, ar merge un film. Dar după o carte amplă, cu acţiune desfăşurată pe mai multe planuri, mai multe locuri, într-o perioadă mai lungă, ar terbui să fie un serial.book-and-film

A Movie or TV-Show You Preferred to its Book?

Nu m-a impresionat niciun film mai mult decât a făcut-o cartea. Dacă am citit cartea, nu mă mai uit la film!

Series or Standalone’s?

De obicei standalone… Dar nu refuz nici seriile.

Un tag supercute! Nu-i aşa? Furaţi-l şi voi!

2 gânduri despre „Rapid Fire Book Tag

Lasă un răspuns

