Reading Habits Book Tag

  1. Ai un anumit loc prin casă unde citești?

Da, în pat. Cel mai bine e să citeşti în pat.

  1. Folosești semne de carte sau iei la întâmplare o bucâțică dintr-o foaie?

Folosesc semne de carte.47002_104304296424576_1200884448_n

  1. Te poți opri din citit oricând sau trebuie să termi o anumită scenă, pagina, capitol etc?

Dacă trebuie neapărat să mă opresc din citit, o fac. Dar de obicei termin pagina, în cel mai rău caz, şi mă opresc.

  1. Mănânci sau bei în timp ce citești?

Nu. Nu vreau să murdăresc cartea.

  1. Poți să citești dacă ai televizorul aprins sau asculți muzică?

Da, uneori pot, alteori televizorul sau muzica mă enervează şi nu mă pot concentra.

  1. Citești o singură carte sau mai multe în paralel?

De obicei citesc o singură carte. Dar dacă se întâmplă să citesc ceva care nu mă atrage, mai citesc în paralel o carte care îmi place, având grijă să aibă subiecte diferite ca să nu amestesc acţiunea, personajele etc.

  1. Citești acasă sau peste tot?

Dacă am cartea la mine, citesc peste tot. Şi la şcoală, şi în autobuz, oriunde unde trebuie să aştept.img_201608230_122956

  1. Citești cu voce tare sau în mintea ta?

În mintea mea, normal.

  1. Citești în continuare sau sari peste pagini?

Citesc în continuare. Dacă e o carte care nu îmi place, dar trebuie să o citesc, şi sunt prea multe descrieri, mai sar unele pasaje.

  1. După ce termini de citit o carte, are cotorul distrus sau este ca și nou?

Nu e nici distrus, nici ca şi nou.

  1. Scrii în interiorul cărților?

Nu scriu… Doar subliniez citatele care îmi plac.

Un gând despre „Reading Habits Book Tag

Lasă un răspuns

