Most Wanted Book Tag

So little time, 

So many books.

Let’s do a tag!

  1. O carte publicată pe care ți-o dorești.

Toate cărţile publicate le vreau. Nu pot face o selecţie pentru că îmi doresc o mulţime.

  1. O carte nepublicată pe care ți-o dorești.

Orice va scrie Colleen Hoover. Nu ştiu altceva care să-mi placă mai mult decât cărţile acestei autoare.tumblr_nanqw1t5op1sqtzd0o1_500

  1. O carte pe care o dorești tradusă.

Vreau să fie tradusă a patra carte din seria Îngerul nopţii. Am citit primele 3 cărţi şi îmi plac maxim şi bineînţeles că vreau să citesc şi ultima carte. Dar editura Litera nu a mai continuat cu traducerea seriei din nu ştiu ce motive. Cred că această dorinţă a mea va rămâne doar o dorinţă.img_201608243_120702

  1. O carte care ți-o dorești datorită copertei.
  2. O carte pe care ți-o dorești datorită sinopsisului.

“O poveste despre fete şi femei, dragoste şi căsătorie şi, mai ales, despre răni care se pot vindeca, atunci când nimeni nu mai crede.

În anul 2007, Aura Estrada, tânăra soţie a prozatorului american Francisco Goldman, are un accident fatal în Mexic, pe când practica o formă extremă de surfing. Familia victimei îl învinuieşte pe soţul copleşit de durere şi bântuit şi el de gândul morţii. Acesta se hotărăţte să o reînvie pe Aura prin scris: relatează viaţa ei, povestea lor de iubire, dar şi tragicul sfârşit.

În anul 2011, Francisco Goldman publică “Rosteşte-i numele”, o reconstituire detaliată până la obsesie a vieţii şi morţii Aurei Estrada. Pentru a o scrie, autorul s-a documentat câţiva ani, în care a adunat orice fărâmă de informaţie posibilă despre cea pe care a pierdut-o, de la copilăria petrecută în Mexico City, până la ultima ei zi. Volumul, marcat încă de la început de drama din final, conţine totuşi numeroase momente luminoase sau pasaje umoristice, ce detensionează atmosfera. Este portretul viu, plin de pasiune, al unei poveşti de iubire exemplare.”

Cum să nu-ţi doreşti aşa ceva? Aproape că sunt geloasă pe Aura Estrada.

  1. O carte pe care ți-o dorești datorită recenziilor.

Eu nu prea citesc recenziile cărţilor care mi-au atras deja atenţia. Dar am primit ca recomandare ( şi  o scurtă recenzie) să citesc “Sinuciderea fecioarelor” de Jeffrey Eugenides.358297

  1. O carte pe care ți-o dorești datorită autorului.

Cărţile lui Julian Barnes pentru că am auzit multe păreri bune despre cărţile lui şi plus că acestea au şi nişte coperţi superbe.

  1. O carte pe care ai citit-o deja și ți-o dorești.

Aici am o întreagă colecţie. Prima pe listă este Intimidare, urmată îndeaproape de Ugly love şi o alta pe care o vreau este Urgia şi zorile. Ar mai fi, dar pe acestea le vreau neapărat.

  1. O carte pe care nu ți-o dorești suficient de mult.

Nu există sufficient de mult. Ori mi-o doresc, ori nu.

  1. O carte pe care ți-o dorești pentru tot, tot, tot.

Pentru că sunt fascinată de Psihologie de la un timp…9789735026226-1791731

 

Lasă un răspuns

