Recenzie „Otrăvurile Afroditei” – M. J. Rose

“Fiind unul dintre cei mai buni psihoterapeuţi din New York specializaţi în tratarea tulburărilor de natură sexuală, dr. Morgan Snow a văzut de toate, de la copii abuzaţi până la cele mai bizare forme de perversiune sexuală. Şi, atunci când din ce în ce mai multe protagoniste ale unor video chat-uri erotice sunt otrăvite, numai dr. Snow îl poate ajuta pe detectivul Noah Jordain să dezlege misterul.”

Am primit această carte în cadrul campaniei Promovăm Literatura, în colaborare cu Literatura pe tocuri. Mulţumesc din suflet pentru carte!

Acţiunea se desfăşoară pe mai multe planuri ca mai târziu toate să se intersecteze. Morgan este personajul care dezleagă misterul şi prin prisma căruia vedem faptele sale, în paralel cu ce fac celelalte personaje. Morgan, psihoterapeut specializat în probleme de natură sexuală, are mulţi pacienţi cu probleme diverse, dar accentul este pus pe Bob, unul dintre pacienţii doctoriţei care-şi ascunde adevărata sa identitate, şi pe un grup de adolescenţi cu care doctoriţa interacţionează. Unul dintre planuri urmăreşte acţiunile lui Bob, altul pe cele ale adolescenţilor, iar unul urmăreşte anchetarea morţilor fetelor moarte în faţa calculatoarelor. Noah este iubitul lui Morgan şi anchetatorul crimelor comise, implicându-se împreună cu dr. Snow în rezolvarea misterului. Cine le putea ucide pe săracele fete? O fi răzbunare sau sinucidere? Ori e rivalitate între grupuri?

“Încă o lumânare a fost aprinsă pentru a comemora o moarte. Au mai rămas doar opt zile şi apoi se va sfârşi cu toată distracţia şi cu toată mizeria, şi cu maţele, şi cu valurile de sânge închegat şi nimic nu va conta pentru că tu tot nu vei fi.”

Morgan este un psihoterapeut la serviciu şi o mamă groaznică în viaţa personală. Este mult prea îngrjorată de ce i s-ar  putea întâmpla fetiţei ei de 13 ani şi este într-un conflict continuu cu micuţa. Divorţată şi cu grija unui copil, Morgan îşi dă toată silinţa în ajutarea pacienţilor săi şi se dedică adolescenţilor în rezolvarea problemelor care-i afectează. Dar câteodată mai are şi timp să se răsfeţe, fie în compania lui Noah, fie în compania prietenelor ei.

De la început suntem aţintiţi pe o pistă în căutarea criminalului care a ucis fetele ce încântau internetul, ca mai apoi adevărul să ne trimită pe alte căi. Pe lângă lupta doctoriţei de a dezlega acest mister, ea duce o luptă cu sine de a alege între fericirea proprie alături de un bărbat sau de fericirea copilului său.

“Aş da orice pentru treaba asta!

Orice?

Chiar şi pe Noah?

Noah, la care nici nu mă puteam gândi fără să mă tulbur şi să simt euforie. Care mă emoţiona şi îmi pătrundea în minte într-un fel în care nimeni, nici măcar Mitch, nu o făcuse vreodată. Aş renunţa la Noah ca să o văd din nou pe Dulcie zâmbind şi acasă cu mine în următorii cinci ani? Chiar dacă Mitch nu ar înţelege niciodată întunericul din mine în felul în care îl înţelege Noah?

Ar mai conta ceva dacă împreună am fi capabili să facem viaţa lui Dulcie mai uşoară?”

Bântuită de trecut, Morgan ar face orice pentru ca fata ei să fie în siguranţă şi încearcă să o ţină departe de pericole. Va ajunge oare în situaţia în care un psihoterapeut îi poate ajuta pe alţii, dar nu se poate ajuta pe sine?

„O carte mai mult decât incitantă, ale cărei scene erotice vă vor stârni imaginaţia şi vă vor creşte apetitul sexual.” THE CHICAGO SUN TIMES

„Detaliile macabre şi scenele erotice îndrăzneţe se combină în cel mai nou roman al lui M. J. Rose cu teme precum familia, dragostea şi prietenia, formând un tot unitar care îi va fascina pe cititori.” – PUBLISHERS WEEKLY

2 gânduri despre „Recenzie „Otrăvurile Afroditei” – M. J. Rose