Fall Time Cozy Time Book Tag

De când a venit toamna a trecut o groază de timp şi în spiritul toameni m-am gândit să fac şi eu un tag, pe care l-am găsit pe blogul Lumea văzută cu sufletul.

  1. Frunze foșnitoare, lumea-i plină de culoare! Alege o carte care să aibă roșu, galben și portocaliu pe copertă! 

Că tot trebuie să o citesc…768777

  1. Pulovere călduroase, în sfârșit este suficient de răcoare pentru a purta haine călduroase și pufoase. Ce carte îți încălzește sufletul?

 Cărţile de dragoste îmi încălzesc sufletul. Cea mai călduroasă carte pe care am citit-o anul acesta este Suflete pereche de Cecelia Aherntumblr_nlx96jjj3k1uq480ko1_540

  1. Furtună de toamnă, vântul urlă, ploaia bate. Alege cartea sau genul de carte pe care dorești s-o citești într-o zi furtunoasă!

 Într-o zi furtunoasă aş alege să citesc ceva care să mă ţină în suspans, care să fie în concordanţă cu vremea de afară. Seria Îngerul nopţii ar fi extrem de potrivită.tumblr_mgxdgbv35M1ru3w90o1_500.jpg

  1. Vânt rece și proaspăt, care este cel mai COOL personaj cu care ți-ai dori să faci schimb de viață?

 Mă gândesc la Mare Barrow din Regina Roşie. Dacă stau să o analizez, e chiar cool din multe puncte de vedere. tumblr_nt98icaeHy1qk4im1o1_500.jpg

  1. Băuturi dulci și fierbinți, ce carte subapreciată vrei să devină noul HIT?

Subapreciată însemnând ce? Că nu i s-a făcut super publicitate sau ce? Eu nu prea sunt la curent cu ce e popular şi ce nu, dacă îmi place mie bine, dacă nu, tot bine.

Dacă ar fi să mă gândesc, aş alege Urgia şi zorile, nou-apărută la editura Epica anul ăsta, dar pe care nu am văzut-o non-stop pe net. Mie mi-a plăcut la nebunie şi d-abia aştept să citesc al doilea volum.IMG_201609256_071619.png

Lasă un răspuns

