Back to School Tag

Dacă tot şcoala e în toi şi ocupă mult timp din cititorilor, m-am gândit să fac un tag ce are legătură, pe care l-am preluat de la Books and stuff.

  1. Romană: Luaţi cartea preferată de anul acesta şi deschideţi-o la pagina 100, alineatul al treilea. Scrieţi mai jos ceea ce se află acolo, menţionând de unde aţi luat fragmentul.

“După care mă pregătesc pentru următorul client, iar ochii lui Hunter se întunecă de mânie, şi de altceva pe care nu îndrăznesc să-l identific.” – „Răniţi” de Jasinda Wilder

  1. Geografie: Aţi citit anul acesta (sau în decursul a doi ani) vreo carte cu o copertă verde , sau care să aibă pe ea ceva legat de natură? Dacă da, puneţi o fotografie cu ea.raspantii-1975.jpgNatura în background.
  2. Istorie: Vă plac bibliografiile sau cărţile care tratează ceva din istorie? Care este ultima carte pe care aţi citit-o, care să urmărească astfel de subiecte?

„Niveluri de viaţă” de Julian Barnes cred că este alegerea potrivită. Barnes vorbeşte despre istoria baloanelor cu aer cald şi a fotografiilor, dar prezintă şi o scurtă trecere în revistă a durerii lui cauzate de moartea soţiei sale.

  1. Sport: Să faci sport este un lucru benefic corpului, te împrospătează şi-ţi dă o stare fresh după, în ciuda faptului că eşti obosit de mori, tot te vei simţi mai bine. Ce carte fresh, uşor de citit, aţi lecturat şi v-a plăcut?

O carte fresh… care am citit-o uşor… Hmm… „Ugly love” de Colleen Hoover a fost o carte pe care am citit-o extrem de repede şi mi-a plăcut foarte, foarte, foarte mult. Dacă nu aţi citit-o până acum, puneţi mâna pe ea, iubitori de dragoste!img_201608243_120345

  1. Matematică: Chiar dacă matematica nu este o materie agreastă de multă lume, tot trebuie să o faci chiar dacă durează mai mult timp să o înţelegi. La ce carte ţi-ar fi foarte greu să renunţi pentru a învâţa?

La orice carte care îmi place şi pe care vreau cu ardoare să o citesc mi-ar fi greu să renunţ. Cărţile de dragoste şi cele care mă ţin în suspans sunt imposibil de lăsat din mână.

  1. Desen: Să desenezi, să pictezi, a fost mereu o activitate care te relaxa în timpul generalei, dar chiar şi în liceu pentru unii. Culorile îţi dădeau imaginaţie, aşa că: Ce copertă a unei cărţi o urăşti din tot sufletul, şi ai vrea să o schimbi, dacă ai avea ocazia?

Coperta unei cărţi este destul de importantă pentru mine. Dar dacă mi-a plăcut conţinutul cărţii, nu mai comentez de copertă. Cele mai urâte coperţi pe care le-a văzut sunt ale cărţilor româneşti vechi, ale lui Liviu Rebreanu şi restul.

  1. Biologie: Tuturor ne plac animalele, şi nu cred că există cineva care să nu iubească un animal oricât de drăguţ sau înspăimântător ar fi el. Postaţi mai jos o imagine a unei cărţi în care apar astfel de vietăţi.micul-print_1_fullsize
  2. Engleză: Mulţi cititori au în bibliotecă literatură internaţională, aşa că presupun că printre sumedeniile de cărţi, se strecoară şi un autor preferat. Ce scriitor american sau englez vă place cel mai mult? Descrieţi-i ideile în trei cuvinte, sau modul de-a scrie.

Colleen Hoover: iubire, suferinţă, pasiune.

  1. Muzică: Să asculţi muzică este ceva relaxant care te face să zâmbeşti, iar cea împletită cu cititul este cu atât mai bună. Aveţi vreo carte care să vă fi făcut să cântaţi (la figurat) de fericire, atunci când aţi terminat-o? Sau o melodie care să o fi descoperit în vreo carte?

Am descoperit o melodie frumoasă în „Intimidare” de Penelope Douglas – Behind blue eyes. Cărţile de dragoste cu un final frumos mă fac să cânt de fericire şi să le iubesc enorm. Spre exemplu – „Suflete pereche” de Cecelia Ahern, este cea mai dulce şi mai drăguţă carte pe care am citit-o.

  1. Dorinţă: Sunt ferm convinsă că există o carte pe care vă doriţi foarte mult să puneţi mâna. Care este aceea şi de ce vreţi atât de mult să o citiţi?

Mamă, nimeni nu ştie pe câte cărţi vreau să pun mâna, să le fac ale mele. Nici nu ştiu ce carte să aleg.download

Lasă un răspuns

