Semne de carte

Semnele de carte sunt lucrurile fără de care un cititor nu se poate lipsi. Prezentând într-o postare anterioară câteva idei de cadouri pentru un cititor şi menţionând acolo şi semnele de carte, m-am gândit să vă prezint câteva semne de carte care mi se par supercute. 

Mi se par foarte frumoase semnele de carte în culori diferite şi cu mesaje frumoase. Fiindcă eu nu am talent nici la desenat, nici la pictat, am descărcat câteva de aici şi de aici, pe care le-am printat şi le-am lipit pe un carton şi sigilat cu scotch transparent pentru a fi destul de rezistente.

img_20161203_161001

Dacă aveţi talent la desen şi pictat, nimic nu vă împiedică să le faceţi chiar voi!

Alte semne de carte care îmi plac sunt cele cu citate din cărţi, simboluri sau chiar persoane pe care noi le iubim. Dat fiind faptul că se găsesc o mulţime de citate peste tot, puteţi alege o mulţime care să vă cânte. Cel mai bine ar fi să căutaţi în cartea preferată pentru că sigur este un citat care v-a făcut inima să tremure. Veţi găsi multe idei pe pinterest.

img_20161203_161058

De asemnea, semnele de carte care ilustrează animăluţe sau chiar emoticoane sunt şi cele foarte drăguţe. Puteţi vedea cum se fac cele cu animale aici, iar cele cu emoticoane aici, pokemoni – aici, pikachu – aici şi multe altele. img_20161203_161129

Spor la confecţionat semne de carte!

Lasă un răspuns

