All I want for Christmas Book Tag

All I want for Christmas is… books!

E deja iarnă ca lumea! Şi au mai rămas doar două săptămâni până la Crăciun şi am văzut pe Gânduri despre cărţi un tag superchristmasy, aşa că o să-l fac şi eu. Timpul trece repede şi nu mă pot înfăţişa în faţa moşului fără lista cu dorinţe de Crăciun.

  • What fictional character do you want Santa to leave under your Christmas tree?

Oh, Doamne, asta e o alegere foarte, foarte grea! Trebuie să fie neapărat un băiat sub bradul meu. Aşa că, o să-l aleg pe… Daemon Black din seria Lux. Unul dintre cei mai buni pe care-i ştiu. D-abia aştept să citesc şi ultimul volum al seriei pentru că mi-e tare dor de el.

  • What character do you want to kiss under the mistletoe?

Alex Therein din seria Alina Marinescu. Nu ştiu de ce sigur, dar îmi place mult de el. Şi e un seducător desăvârşit.hot-art-beautiful-boy-favim-com-534904

  • You write your Christmas list for Santa, what are the top 5 books on it?

I don’t want to choose just 5…

  1. Salt to the Sea – Ruta Sepetys
  2. Fata pe care ai lăsat-o în urmă – Jojo Moyes
  3. În pielea unei jihadiste: o mărturie despre filierele de recrutare ale Statului Islamic – Anna Erelle
  4. Povestea Faridei. Fata care a invins ISIS – Farida Khalaf
  5. Instinct – Ioana Dudaliterary-advent-2.jpg
  • It’s secret santa at Hogwarts, what do you most want to receive?

I have no idea. I didn’t read the books or see the movies.

  • You get to the spend the day with the characters and movie adaptation actors from one fandom, what do you pick?

Divergent!!!!!!!!! Pentru că îmi place mult, mult de tot de Tobias. Şi totul din Divergent este fascinant.tumblr_n9boi5BtV61sgc1uuo3_250.gif

Four forever.

  • What fictional animal would you like to replace Rudolph and be able to meet on your roof?

N-am citit cărţi cu animale sau nu-mi aduc eu aminte dacă era în vreo carte vreun animal.

  • You invite 10 fictional characters to your new years eve party, who do you pick?

Rosie şi Alex din “Suflete pereche”, Alina şi Alex din “Asasin la feminin”,  Tate şi Miles din “Ugly love”, Tate şi Jared din “Intimidare”, Louisa şi Will din “Înainte să te cunosc”. Just because I love them!

  • What character would make a good santa (Doesn’t have to be appearance, personality counts too)?santa

Cred că a good santa este Cap, din “Ugly love”, bătrânelul care ştie atâtea despre viaţă şi despre oameni, încât eu am avut mereu impresia că este tatăl lui Miles. Mi-a plăcut cartea asta la nebunie, încât nu o pot uita.

Asta a fost tot, din păcate, căci lucrurile frumoase se termină repede. I wish my dreams will become reality.tumblr_nf6zrn2SHZ1tjfv6go1_500.gif

Lasă un răspuns

