Top 3 cărţi de dragoste

Anul acesta a fost un an literar bun, să zicem. Am avut de unde citi numai cărţi bune, dar timpul nu mi-a fost prieten. Fiind o iubitoare de cărţi de dragoste, am ales 3 cărţi citite anul acesta care mi-au dat lumea peste cap şi pe care le iubesc enorm.

3dd08849eea379aa25ed8680e43822061

După ce a făcut vâlvă în lume, “Urgia şi zorile” a apărut şi în România, sub aripa editurii Epica. Iniţial, nu am ştiut despre ce e vorba în care, iar titlul nu-mi sugera nimic spectaculos. Nu regret niciun moment că am citit această carte. Deşi a fost scrisă dintr-o perspectivă obiectivă, mi-a transmis emoţii puternice pe tot parcursul lecturii. Renee Ahdieh a transformat mitul Şeherezadei  într-o captivantă poveste de dragoste, împletită cu mistere şi blesteme, alegeri şi consecinţe ale alegerilor. Dacă vreţi să citiţi o carte care să vă trezească interesul spre mituri şi poveşti misterioase, să vă încălzească inimile printr-o poveste de dragoste frumos conturată, citiţi Urgia şi zorile. Dacă tot nu v-am convins, puteţi citi recenzia aici.

2tumblr_noti5y22zk1rsvugro1_1280

O altă carte de la editura Epica pe care am citit-o în 2016 şi mi-a plăcut enorm este “Ugly love”, care vestitei Colleen Hoover. Este ştiut faptul că această autoare dă naştere unor bestseller-uri internaţionale, aşa că nu mai trebuie să amintesc faptul că nu sunt singura care o iubeşte.  Nu am citit nimic de Colleen Hoover înainte să citesc Ugly love, dar urmează să-i citesc toate cărţile pentru că îmi place cum scrie, stilul unic şi inegalabil, al unei romantice incurabile. Cartea de faţă m-a impresionat profund prin povestea descrisă, iar modul cum autoarea mânuieşte cuvintele îi oferă cititorului şansa să trăiască ceea ce trăiesc personajele şi să simtă totul la intensitate maximă, dar şi să cunoască iubirea în toate formele ei. Puteţi vedea recenzia cărţii aici.

1img_201608236_043457

 Cartea care m-a făcut să plâng atât de fericire, cât şi de tristeţe, este nimeni alta decât “Înainte să te cunosc”, bestseller-ul care a frânt inimi în toate colţurile lumii şi care are şi o continuare – “După ce te-am pierdut”. Iubesc cartea asta fiindcă m-a făcut să trăiesc sentimente contradictorii, să cunosc viaţa în toate ascunzişurile sale şi mi-a oferit o perspectivă palpabilă asupra acesteia. “Înainte să te cunosc” nu este o simplă carte, este o lecţie de viaţă din care fiecare învăţăm câte ceva. Citiţi-o şi recitiţi-o! Vă va marca profund şi nu vă veţi mai putea dezlipi de ea. Vedeţi recenzia aici.

Lasă un răspuns

