New Year’s Resolutions

Salutare tuturor! Crăciunul a trecut, iar Anul Nou este aproape. 2016 s-a scurs repede, iar la sfârşit am tras linie şi-am calculat toate realizările noastre, dar am şi făcut lista cu ce trebuie să facem în noul an!

Roxi de pe Gânduri despre cărţi a făcut un tag literar în ton cu Anul Nou şi am văzut ce-şi doreşte ea să citească în anul care va veni. Acum, să fac şi eu tagul. 🙂

Get in shape – name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly

„Niveluri de viaţă” de Julian Barnes, cartea a apărut în colecţia Babel de la Nemira şi are o formă diferită de forma cărţilor normale. 0_2260

Eat healthily – name a book you feel was good for you to read.

Am citit anul acesta o supercarte, „Soţia zeului bucătăriei” de Ami Tan, o carte care mi-a arătat  viaţa cu greutăţile ei şi de la care am învăţat o groază de lucruri. „Soţia zeului bucătăriei” prezintă drama unei femei, care s-a căsătorit cu un bărbat greşit, care i-a distrus viaţa, născută într-o familie care o dispreţuia pentru că mama sa a părăsit-o, dar care a reuşit prin luptă să se salveze pe sine şi să dea lumii o lecţie de viaţă. sotia-zeului-bucatariei-d236.jpg

Read more – name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet.

„Carrie” de Stephen King. Am cumpărat mai demult cartea, am început să citesc puţin din ea, iar după am abandonat-o. Poate o să o reiau pentru că  îmi doresc să o citesc. 3d-carrie-cover-e1381779254924

Quit caring about what others think – name a book you kept going back to even though you had finished it.

Ar trebui să fie o carte care mi-a plăcut… Aş putea spune „Înainte să te cunosc” pentru că mi-a plăcut şi îmi plac unele părţi din ea pe care le-am recitit recent. 0405a37441dce0977803f592c6a1d496

Save more money – name a book you got for a really good price.

De obicei, iau cărţile când sunt la reducere. Aşa că aş putea spune că toate cărţile mele le-am luat la un preţ foarte bun.

Be more organized – how do you organize your bookshelf?

Cărţile pe care le iubesc sunt frumos aşezate pe primul raft, iar cele pe care nu le iubesc atât de mult, sunt mai pe ultimele rafturi.Pot să zic că le aşez descrescător, în funcţie de cât de mult mi-au plăcut.f9fe7a446357f99ba063b85ede716b9e

Be punctual – shortest time and longest time it took you to read a book.

Cele mai scurte cărţi pe care le-am citit au fost „Oscar şi tanti roz” de E. Emmanuel Schmitt şi „Şoareci şi oameni” de John Steinbeck şi de asta mi-a luat puţin timp să le citesc, pe când „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” a lui Camil Petrescu încă stă pe capul meu şi cere să o citesc. ecf00de6e241b318b15d2a4037f35b15.gif

Go out more – what book made you isolate yourself from the outside world?

În general, cărţile care îmi plac foarte mult şi care mă ţin prinsă în acţiune, mă fac să mă izolez de restul lumii. De exemplu: „Fata din tren” de Paula Hawkins, „Înainte să te cunosc” de Jojo Moyes etc.tumblr_ns1ooubuas1tu1beso1_500

Be unique – what was your favorite book of 2016?

Greu, greu de ales. Am citit în 2016 cărţi care mi-au plăcut enorm, dar nu pot alege o favorită. În sufletul meu, toate cărţile superbe sunt puse pe acelaşi piedestal.

Be more personal – what book are you waiting for most this year?

Al cincilea volum din seria Lux – Opposition. Sunt foarte nerăbdătoare să aflu sfârşitul serie care m-a fascinat vara aceasta. images.jpg

Really, resolutions? – what book do you promise to read this year?

„Clopotul de sticlă” de Sylvia Plath şi „Sinuciderea fecioarelor” de Jeffrey Eugenides. Vreau să le citesc neapărat!3a0e021a1f32adcf198507744615792f

Voi ce rezoluţii aveţi pentru 2017?

Lasă un răspuns

