Leapșă: Cartea asta sau cartea cealaltă?

Aceasta este o leapșă pe care am preluat-o de la Anca și cărțile pentru a mai destinde puțin atmosfera de pe blog.

Preferi cititul în pat sau în alt loc?

Când e vorba de citit, citesc oriunde. Dar îmi place la nebunie să citesc în pat pentru că pot sta cum vreau eu și mă pot reașeza ori de câte ori citesc.tumblr_oit60jdsxd1vklxaeo1_1280

Personaj principal feminin sau masculin?

Ce mai contează genul? Mi-e mai ușor să mă transpun în viața unui personaj feminin, dar n-aș refuza ocazia de a lua locul unui personaj masculin.

Trilogii ori serii alcătuite din mai multe volume?

Este o provocare pentru mine să citesc trilogii sau serii. Oricum ar fi ele, dacă au substanță pot fi și de 20 de volume și atunci le voi citi cu certitudine.img_201609252_085019

Narațiunea la persoana I sau la persoana a III-a?

Sunt adepta narațiunii la persoana I de când am început să citesc cărți cât mai noi. Mi-e mai ușor să mă transpun în pielea personajului când acțiunea este relatată la persoana I și mi se pare original punctual de vedere al unui personaj, care nu știe ce urmează să se întâmple și o aleg în detrimetrul unui narator care știe tot, a unui observator rece.

Lectură în cursul nopții sau în cursul dimineții?

Nu știu ce să zic… nu prea citesc noaptea, dar dimineața când mă trezesc pun mâna pe carte. Acum, depinde și ce aleg să citesc. Dacă aș fi citit Sinuciderea fecioarelor  pe timp de noapte, probabil aș fi stat trează până dimineața pentru că aș fi fost înspăimântată să mai dorm. Dar am stat trează o noapte întreagă pentru că a vrut neapărat să termin Origin, din seria Lux, o serie de care sunt îndrăgostită.img_201609250_022350

 Librărie sau bibliotecă?

 Biblioteca mea! Vreau propria mea blibliotecă și uriașă! Dar nu mă dau în lături să împrumut o carte de la bibliotecă. Și librăriile…online, pentru că prețurile sunt mai accesibile și cu banii pe care-i dau pe o carte într-o librărie din oraș, aș putea să-mi iau 2 cărții online. Și dacă mai sunt și la reducere…tumblr_ol0rvwhptz1w29okko1_500

 Coperta albă sau coperta neagră?

 O copertă care să aibă legătură cu cartea ar fi extreme de potrivită. Ceva expresiv, care să atragă privirile și să convingă oamenii să citească!

Roman psihologic sau roman de acțiune?

Nu știu ce roman de acțiune nu se bazează și pe psihologie. Îmi place mult când găsesc în cărți pasaje psihologice sau care să mă facă să analizez situația. Oricum, citesc tot ce apuc!

Care sunt răspunsurile voastre? 🙂

Lasă un răspuns

