Recenzie „Îmbrățișări la Paris” – Juliette Sobanet

„Când Chloe Turner, organizatoare de evenimente din Washington, D.C., se trezeşte fără un ban, fără paşaport şi fără inelul de logodnă în camera ei de hotel din Paris, mai are doar o vagă amintire despre Claude, galantul francez care o convinsese în ajun să mai bea un pahar de vin în plus… înainte să se facă nevăzut cu toate lucrurile ei. Un adevărat dezastru, mai ales că tânăra Chloe urmează să se căsătorească peste doar o săptămână.

Şi asta nu e tot… Poliţia e pe urmele ei din cauza aceluiaşi Claude. Singura speranţă a lui Chloe este Julien, un şarmant agent sub acoperire care are propriile sale secrete.

Şi în vreme ce îl urmează pe misteriosul Julien prin toată Franţa, descoperă cu uimire o lume magică şi începe să se întrebe dacă viaţa perfectă de acasă este totuşi ceea ce-şi doreşte cu adevărat…”champselysees04

Îmbrățișări la Paris face parte dintr-o serie, acel gen de serie în care personajele și acțiunea dintr-o carte nu au nimic de-a face cu acelea din altă carte. Ce m-a atras prima dată la cartea de față a fost Parisul, gândul de a citi ceva care să mă ducă pe meleagurile Franței și dorința de a mă pierde într-un vis franțuzesc. Ei bine, a fost chiar mai mult de atât, m-am îndrăgostit de străduțele întortocheate ale Franței, de viile frumos mirositoare care împânzesc autostrăzile, de croissantele cu unt și cafelele târzii și bineînțeles, de francezi. Mi-a plăcut cel mai mult că m-am simțit aproape de personaje și am fost vrăjită de o atmosferă dulce, sensibilă, specifică orașului iubirii.

Cele două personaje care au făcut acțiunea vibrantă – Chloe și Julien – mi-au antrenat toate simțurile pe parcursul lecturii fiindcă un francez și o americană împreună  e ceva rar de văzut. Franceza puțin stricată a lui Chloe părea să-i îngreuneze puțin situația, dar salvarea ei s-a aflat în Julien, bărbatul misterior, atrăgător – un francez veritabil, între noi fie vorba,- un presupus agent sub acoperire care are misiunea de a salva pe ea.

Cum ajung cele două personaje să se intersecteze? Prin simplul fapt că frumoasa Chloe s-a lăsat vrăjită de un francez care a ajuns să-i ia toate actele și toate bunurile și să o lase pur și simplu ca pe o epavă în mijlocul Parisului. Acum întrebarea care stă pe buzele tuturor ar fi: de ce s-a lăsat Chloe sedusă de un tânăr francez când ea trebuie să se căsătorească weekendul următor? Ei bine, eu cred că răspunsul ar fi că în viața ei plictisitoare, organizată, în care trebuia să fie matură, calculată și să aibă grijă de toți cei din jurul ei, nu a avut timp să se lase purtată de val, așa că dacă s-a văzut singură-ntr-un hotel stilat din Paris, a zis de ce nu? De ce nu-mi pot lăsa inhibițiile acasă și pleca într-o scurtă aventură până la barul hotelui?Podgorie in Franta

Oricum ar fi fost, Chloe a rămas cu o rochiță roșie scurticică, cu niște pantofi cu tocuri de 15 centimentri și… cam atât. Julien este cavalerul care apare exact în momentul potrivit și care-i promite că-i va recupera pașaportul și-o va trimte peste ocean să se poată căsători cu Paul. Chloe a fost puțin sceptică, dar s-a lăsat în plasa lui Julien, care nu este nici el cine pare a fi. Eu m-am învățat minte și nu mai încredere în niciun personaj până nu-mi demonstrează cine este el cu adevărat. Acum, sinceră să fiu, m-am lăsat și eu vrăjită și-am mai închis ochii, am fost păcălită, dar … asta e acum. Am trăit și-am văzut ce s-a întâmplat în continuare, pentru că lucrurile cu inima și iubirea sunt greu de înțeles, mai ales când mai apar și situații tensionate. Pe lângă întoarcerile de situație pe care le-am trăit, am fost martora unor nașteri de fluturașii zglobii în stomac, dar și a unor inimi frânte.

Îmbrățișări la Paris este o aventură periculoasă care presupune priviri peste umăr, tensiune la maxim, nopți nedormite, tălpi bătători, dar și mici escapade romantice. Mi-a plăcut că este mai mult decât o carte de dragoste, este una cu suspans, cu adrenalină, care-ți ține inima-n piept și pe care ți-ai dori să o savurezi la o cafenea de pe Champs-Élysées. Mărturisesc cu mâna pe inima că a fost mai mult decât mă așteptam, că m-am îndrăgostit iremediabil de Franța, am visat cu ochii deschiși să mă plimb cu trenul de la Paris la Lyon sau să privesc întinderile de vie peste care apune soarele cu un pahar de vin în mână și peste toate astea, l-am plăcut pe Julien cu toate bunele și relele lui.

Mulțumesc din sufletul meu îndrăgostit franțuzesc, Târgul cărții. Știți că sunt niște reduceri pe site-ul lor? Aveți cărți de librărie sun 10 lei garantat numai aici. Profitați cât mai puteți și lecturați-le cât mai plăcut!

3 gânduri despre „Recenzie „Îmbrățișări la Paris” – Juliette Sobanet