The Summer Book Tag

Mulțumesc mult Three Raven Feathers pentru nomilarizarea la acest tag văratic.

O copertă care te face să te gândești la vară.

Cum să nu te gândești la vară când vezi înghețată pe copertă? Plus că acțiunea se petrece vara, făcând din asta lectura perfectă de savurat la umbra unui copac, într-o zi toridă de vară, cu o înghețată alături.lovegelato-vacanta-la-florenta_1_fullsize

O carte care-ți luminează ziua.

Una din cărțile mele favorite chiar îmi luminează ziua. Mi-o face mai frumoasă și mi-o umple de iubire.IMG_ee80cd2e3030b0879c2a820379a86040

O carte cu copertă galbenă.inceputul-tuturor-lucrurilor_1_fullsize

O carte perfectă pentru plajă.

Știu muuuuulte cărți care ar fi perfecte pentru plajă. Trebuie să fie o lectură ușoară, alertă și care să ofere cititorului multe senzații. Cred că una din cărțile Ceceliei Ahern se potrivește. O să mă rezum la:IMG_629435ee9fddf9cdb5612e4f415f1bb2

O carte cu acțiune interesantă.

Cele mai frumoase cărți au cea mai interesantă acțiune. Și asta este o alegere grea, dar o să aleg una din cărțile mele preferate:IMG_c521621837a1d2afe9f281578b54df24

O carte cu un final dureros ca o arsură solară.

Chiar îmi plac genul acesta de cărți. Am citit doar două, sau cel puțin așa mi-aduc aminte, dar mi-au dat multe emoții. Una dintre ele este:IMG_6ea4a1fdddf96fa0257b19814da393d4

O carte cu un final fericit ca un apus de soare.

Cea mai recentă carte pe care am citit-o se potrivește perfect. Trebuie să o citiți ca să înțelegeți ce vorbesc eu aici.IMG_039a03135b4aaae483d8f5a332d1decd

O serie de cărți pe care speri să le citești vara asta.

Aș zice Harry Potter sau Cântec de Gheață și Foc… Dar nu, nu mi-ar ajunge vara să finalizez una din aceste serii. Una pe care sigur o voi citi, nu doar sper, este:IMG_9d9d402fdf4d94099802935d3b45f9f2

2 gânduri despre „The Summer Book Tag

Lasă un răspuns

