Mid-Year Book Freak Out Tag

Cel mai nou tag care circulă în blogosferă. Mulțumesc Anca și cărțile pentru tag!

Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în acest punct al anului 2017.

Cel mai greu mi-e să aleg cea mai bună carte pe care am citit-o până în acest moment pentru că mi-a plăcut multe cărți citite în 2017. Trebuie să aleg doar una și mă rezum la Păpușile Cristinei Nemerovschi pentru că simt că este cartea care mi-a plăcut cel mai mult. Asta mulțumită tuturor emoțiilor simțite pe parcursul lecturii.

Cea mai bună continuare (a unei cărți) citită în 2017.

Anul trecut citisem Asasin la feminin și rămăsesem cu seria necontinuată, iar unul dintre obiectivele mele din 2017 era să termin de citit toată seria. Este cea mai bună serie pe care am citit-o până acum, nu doar în 2017. Acțiune de calitate, emoții și suspans dus la extrem.18643487_875329629272878_2054085173_n

O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.

Neapărat vreau să citesc În ape adânci de Paula Hawkins pentru că mă aștept să-mi placă la fel de mult ca Fata din tren.

Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului.

Ultimul volum din seria Lux care se va lansa la editura Leda. Îl aștept cu mare nerăbdare. Am vorbit de cărțile pe care le aștept să se lanseze în română aici.IMG_fc671de0ce9699d750c367f224771629

Cea mai mare dezamăgire.

Cea mai mare dezamăgire literară a mea este Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război, pe care am început-o în iulie anul trecut, am abandonat-o și-am terminat-o în februarie anul acesta. Mă așteptam să-mi placă, dar neah. Și aș putea spune că și Printre tonuri cenușii a fost destul de dezamăgitoare pentru mine. Mi-a plăcut, dar nu în modul în care-mi doream. Aveam prea mult așteptări de la ea pentru că-mi plăcea la nebunie coperta. Hoțul de cărți este mult mai frumoasă decât asta pentru mine.

Cea mai mare surpriză.

Trei coroane întunecate cred. Nu știu nimic de această carte până să o primesc de la Leda Edge. Și surprinzător, mi-a plăcut foarte, foarte mult.IMG_af0c7abb40f9558c5aaee1739d01f6ac

Noul autor preferat. (Debutant sau nou pentru tine)

Nu știu ce să aleg între J. K. Rowling și George R. R. Martin, doi autori noi pentru mine.

Cel mai nou crush pe un personaj.

Cel mai nou și mai nou crush e pe Ren din Love&Gelato.

Cel mai nou personaj preferat.

Krestel din Blestemul câștigătorului fără îndoială. Am vorbit aici despre carte și am explicat de ce îmi place așa mult personajul.

O carte care te-a făcut să plângi.

Aproape am plâns la Toate acele locuri minunate. Și la Păpușile chiar cred că am vărsat una-două lacrimi.IMG_6ea4a1fdddf96fa0257b19814da393d4

O carte care te-a făcut fericit.

Cărție cu final frumos nu pot decât să mă facă fericită. Ultima care m-a făcut fericită este Inima mea și alte găuri negre.

Cea mai bună ecranizare a unei cărți pe care ai văzut-o anul ăsta.

Nu m-am uitat la niciun film făcut după vreo carte anul acesta.

Recenzia preferată scrisă până acum.

Nu am una… găsiți toate recenziile mele aici.

Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o (sau ai primit-o) anul ăsta.

Nu pot să aleg

 

Ce cărți trebuie să citești până la finalul anului?

Multe… Printre care Traficantul de umbre, Seducția Apei, Fantoma de pe lac (toate de Monica Ramirez), dar și altele, și cărțile care mi-au mai rămas din topul cărților must-read din 2017.

Lasă un răspuns

