Top 5 cărți preferate din prima jumătate a anului

Până la sfârșitul lunii iunie am reușit să duc până la capăt provocarea de pe Goodreads și am citit 55 de cărți. Au fost cărți bune, surprinzătoare, dar unele poate nu mi-au plăcut pe cât mă așteptam. Și-au și niște cărți care mi-au plăcut super mult! Vedeți 5 dintre ele mai jos.

  1. Trei coroane întunecate de Kendare Blake

Cartea a fost neașteptată pentru mine. Chair nu știam că se va traduce la noi. Eram la începutul colaborării cu editura Corint și am primit-o pentru recenzie. Am lăsat tot din mână și-am citit-o. N-am avut nicio așteptare de la ea și mi-a plăcut extrem de mult. Are o intrigă complexă și-o poveste fascinantă, iar sfârșitul te lasă cu gura căscată. La propriu. Am scris mai multe despre ea aici.003

  1. Și mă întunec de Kiestren White

Este altă carte de care nu știam nimic și care m-a surprins plăcut. Chiar foarte plăcut. Am fost încântată de faptul că istoria Țării Românești stă la baza romanului și m-am îndrăgostit de un personaj unic în literatura de acest gen: Lada. Nu am prea văzut că se discută despre această carte, dar din punctul meu de vedere merită din plin să fie citită. Sper că recenzia pe care i-am făcut-o v-a convins. O puteți vedea aici.3dd66751c34fa0fb1c0cbcefd00cf3d1

  1. Caleidoscopul inimilor de Clare Contreras

O poveste de dragoste este nelipsită de pe lista mea cu preferințe. Această carte vorbește atât despre dragostea adolescentină, despe primii fiori pe care-i simți când te îndrăgostești, dar și despre dragostea matură, rațională. Am spus mai multe despre ea aici.18644300_875329582606216_994055193_n

  1. Zilele noastre care nu vor mai fi niciodată de Cristina Nemerovschi

Prima carte pe care am citit-o de la Cristina Nemerovschi și care mi-a plăcut enooorm. Așa cum știți, Cristina nu scrie despre subiecte ușor accesibile oricui, iar de această dată abordează o temă despre care nu prea se vorbește: anxietatea și depresia. E o carte emoționantă, ce vă oferă o imagine de ansamblu asupra vieții din spatele aparențelor. Dacă v-am făcut curioși, puteți vedea mai multe aici.18624489_875329679272873_134420767_n

  1. Păpușile de Cristina Nemerovschi

O altă carte a Cristinei care mi-a plăcut. Și mi-a plăcut mai mult decât precedenta. Cartea de față vorbește despre o iubire controversată, despre o iubire dintre două fete, consumată, dar nu prea. Una dintre ele este moartă, iar cealaltă ne expune o fărâmă din povestea lor. Ce mi-a plăcut cel mai mult l această carte este amalgamul de sentimente pe care-l simți și care ți se depune în adâncul inimii. Păpușile este un cufăr de sentimente pe care să-l păstrezi cu atenție, să revii la el și să scotocești printre sentimentele la care n-ai reflectat. Am spus mai pe larg cât de mult mi-a plăcut aici.18622871_875329385939569_910398334_n

Țin să mulțumesc editurii Corint pentru cele două cărți minunate pe care le-am primit în prima jumătate a anului, dar și librăriei Libris pentru celelalte trei, care au devenit preferatele mele. Pe toate le găsiți pe libris.ro, unde aveți și transport gratuit la comenzi mai mari de 30 de lei.

2 gânduri despre „Top 5 cărți preferate din prima jumătate a anului

Lasă un răspuns

