The Seven Deadly Sins Book Tag

Am prins drag să găsesc taguri interesante pe care să le traduc. Am văzut că First date book tag a prins foarte bine în blogosferă și sper că și acesta va fi făcut de mai multe persoane pentru că este extrem de distractiv.

Lăcomie – Care este cea mai ieftină carte? Care este cea mai scumpă carte?

Când a avut Elefantul puncte și ne da vouchere în schimbul lor, nu am așteptat și am înhățat repede, repede o carte, la care am mai plătit 2 lei.

Eu caut multe, multe reduceri ca să economisesc bani, dar am dat cel mai mult vreo 30 de lei pe o carte.il_340x270-1278739716_7kxp

Mânie – Cu ce autor ai o relație de iubire/ură?

Iubesc mulți autori, chiar foarte mulți, așa că nu are rost să-i înșir. O să spun, totuși, pe cei pe care nu-i suport:

Zgârcenie – Ce carte ai putea devora la nesfârșit fără nicio rușine?

Suflete pereche de Cecelia Ahern pentru că este cartea mea preferată sau Urgia și zorile de Renee Ahdieh pentru că e atât de complexă, încât la fiecare citire mai descopăr ceva. Ambele au recenzii pe blog.

Lene – Ce carte a fost neglijată din cauza lenei?

Am mai avut astfel de perioade… Ultima experiență a fost cu Don Quijote.

Mândrie – Despre ce carte vorbești cel mai mult pentru a suna ca un cititor foarte deștept?

Aș putea vorbi despre Viața pe un peron, a lui Octavian Paler, o carte foarte deșteaptă și care mi-a plăcut cu adevărat.

“Concertele sunt ca şi noi. Accidente ale tăcerii.”

Atracție fizică – Ce atribute găsești cele mai atractive la personajele masculine sau feminine?

Un caracter de fier.  O personalitate uimitoare. Carismă și optimism.

Invidie –  Ce cărți ți-ai dori cel mai mult să le primești drept cadou?

O serie de colecție? O carte pe care nimeni n-ar putea pune mâna vreodată? Cred că acesta ar fi cadoul pe care-ar fi invidios orice cititor.dbn5zgnuiaevrys

Nominalizez: Literary Jungle, Delicatese Literare, Literatura pe tocuri.

3 gânduri despre „The Seven Deadly Sins Book Tag

Lasă un răspuns

