Vichy Mineral 89 – prietenul pielii mele

În ultimul an am devenit foarte preocupată de aspectul tenului meu și de produsele pe care le folosesc. Mi-am format o rutină de skincare pe care o respect fără abateri și m-am bucurat mult să integrez în această rutină două produse marca Vichy, pentru ochi și pentru ten.

Vichy Mineral 89 BOOSTER a fost un înlocuitor pentru niacinamidă și am testat beneficiile acidului hialuronic pe tenul meu. Are o formulă lejeră și intens hidratantă, iar după câteva utilizări am observat cu ușurință îmbunătățirile aduse: tenul meu este mai luminos și roșeața apare mai rar. Ingredientele principale: acid hialuronic și apă vulcanică Vichy au rolul de a hidrata și de a susține bariera de protecție a pielii, astfel încât tenul să fie mai sănătos și mai luminos, împotriva trecerii timpului.

Vichy Mineral 89 EYES a fost produsul de care am avut nevoie pentru zona ochilor. Pe lângă ingredientele menționate anterior, produsul conține și cafeină, pentru a lupta împotriva semnelor oboselii și a cearcănelor. Formula este foarte lejeră și nu irită ochii și chiar m-am bucurat să văd că pielea din jurul ochilor este mai hidratată și cearcănele s-au estompat după câteva utilizări. Acidul hialuronic din formulele Vichy (care nu conțin alcool sau parfum) face minuni. 😀

Lasă un comentariu